Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2009 18:52 - Аман от тия помощи!!!
Автор: ivantodorov83 Категория: Други   
Прочетен: 1772 Коментари: 4 Гласове:
0



Събуждам се аз една прекрсасна сутрин от стряскащата мелодия на моя телефон ("Имате ново съобщение") и какво да видя. SMS от банката, превели са ми заплатата.
Викам си аз, чакай сега да отида да дръпна някой лев и да тръгвам да плащам сметки.
Запалих си аз количката и отивам на най-близкия банкомат. Слизам и какво мислите виждам.... Един дебел, мазен "гражданин" от тъмен (разбирайте ромски) произход държи в едната си ръчичка една торбичка пълна с дебитни карти и разни листчета(ПИН-овете за тях). Седя си аз и докато го чакам да ги източи (а той с такова "бързо" темпо го правеше) реших да отскоча до някой друг банкомат. Качвам се в колата и тръгвам да издирвам такъв, но за мое голямо съжаление където и да отида се натъквам на опашка от роми, които свръх интелигентно и с подобаваща рутина теглеха помощи. Така и не намерих аз свободен банкомат и затова реших да се върна на първия, надявах се че господина ще е приключил вече.
Така и стана, него го нямаше но и на банкомата седеше изписан надпис "Устройството не работи. Молим ви да ни извините за създаденото неудобство".
Па-па-па!!! Идеше ми да се гръмна. Не стига че само те взимат помощи като "социално слаби", ами и в деня в който ги вземат другите хорица нямат шанс да си намерят банкомат.


Тагове:   банкомат,


Гласувай:
0



1. pin777 - Можеше 'съвсем' коректно
21.06.2009 19:12
да се приближиш към него и да импровизираш примерно: -- Служител съм от /поглеждаш банкомата/ и казваш банката. -- Може ли да се дръпнете, ще въввеждаме суми или някаква подобна 'екстра' и като се отдръпне, ако не го направи му казваш, че операцията ще отнеме час два... :D
цитирай
2. ivantodorov83 - Не ми беше идвало на ума
21.06.2009 21:25
Много добро предложение!!!
цитирай
3. pin777 - Страхотна логика.. страхотна логика
22.06.2009 20:09
както казва Ники Кънчев :))
цитирай
4. pin777 - http://vbox7.com/play:bd8d9a07
22.06.2009 20:13
http://vbox7.com/play:bd8d9a07
цитирай
Търсене

Архив