Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2009 08:00 - А аз наистина я обичам
Автор: ivantodorov83 Категория: Други   
Прочетен: 1241 Коментари: 2 Гласове:
0



За моногамията и алкохола, и въобще кво съм лайно. Спонтанно, както си сядя на работното място, гледайки тъпо и неадекватно в монитора, поради това щот алкохола, който изпих снощи е изтрепал около 14 млрд. клетки от и без туй не-толкова богатия на такива мой мозък...

Размишлявайки върху темата за поли/моногамията, и имат ли приложение в съвременния светообзор, в мен така да се каже възникна, един вид своеобразен вътрешен конфликт породен от смътните ми спомени за миналата вечер.

Та бех аз със сексуалният си пратньор (любимата ми приятелка) в компанията на мой приятели и техните такива. В процеса на системна и необмислена консумация на алкохол, постепенно у мен се зароди увлечение към приятелката на приятелката ми, но тъй като съм съвестен человек с принципи не му се поддадох.

Но, вследствие на продължаващата с нарастваща интензивност консумация на спирт, и съредоточеното съблюдаване на предизвикателно и съвсем умишлено разголените (на бялото черно не можеш да кажеш) превъзходни гърди на описаната по-горе приятелка на същата моя, съвеста и принципите ми се изгубиха във въртопа на самозародилата се животинска похот, която ги избута от лавицата на присъщите ми човешки качества.

Увлечението прерастна в съвсем естествено нарастване, което от своя страна доведе до изключване на тази част от мозъка ми управляваща задръжките и превръщаща факта, че съм обвързан в постоянна константа на целевото ми поведение.

Та, издебвайки момента, в който спътницата ми в живота бе на достатъчно безопасен периметър, без въобще да се замислям предприех така да се каже едноличен добре обмислен акт на действие към гърдите, надявайки се той да доведе до съместен такъв.

В този момент, трябва да призная, бях подпомогнат от съдбата, защото на приятелката ми и прилоша и бърза помощ я откара в болницата (не, бе, шегувам се, не съм чак такава свиня), просто й се доспа и се прибра, пък аз понеже почивах на другия ден и обясних, че ще остана още малко.

Та да се върна обратно към гърдите.

Освободен вече от абсолютно всякакъв възпиращ фактор се устремих към небесновеличественият бюст и след 5 минути условията за осъществяване на полов акт бяха налице.

Изгарящи от безумна страст двама ние нахълтахме в една празна стая готови да се отдадем на достигналия връх нагон. Нямам думи да опиша това, което последва. Приятели, аз бях във небесата на сладострастието, пих със пълни шепи от вековечният сладък извор на греха.

Това не беше просто секс това беше нирвана...

Както и да е, след триминутният акт, гледайки да не я събудя, аз излязах доволен от стаята, чувствайки се като акушер, който излиза от успешно раждане и казва на щастливите родители - "Честито, близначета!!!".

Личните ми терзания дойдоха по-късно, когато на път за в къщи душевната упойка на алкохола ме отпусна и нормалното ми "Аз" взе да влиза в конфликт с извършеното. Но за щастие след, като се прибрах и легнах до моята неповторима избранница, ние се любихме и аз отново се почувствах същият любящ мъж, който съм си всъшност.

Заспивайки със смътен спомен за изминалата вечер, си обещах никога, ама никога повече да не пия толкоз.



Гласувай:
0



1. tota - Чувала съм възрастни жени да казват:
02.08.2009 08:50
"Нали си е намерил дома... Всичко е до време, само пиянството -до гроб!
Та полигамия, моногамия има чест, дълг и отговорност! Другото е ...
цитирай
2. mamas - И това не е твое...
03.11.2009 11:49
Само дето не се сещам в момента от чий блог е взето...
цитирай
Търсене

Архив