Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2009 17:41 - Тия от Пощата били пълни кретени!!!
Автор: ivantodorov83 Категория: Други   
Прочетен: 2095 Коментари: 5 Гласове:
0



Тези хора не се развиват нормално.

Получавам си аз покана за получаване на пощенски запис.
Най-културно отивам на гишето при лелката дето трябва да ми изплати записа.
Тя обаче гледа умно известно време и ми заявява че пари при нея за изплащане нямало.

На въпроса ми - "И какво правим така?", тя ми отговаря - "Ами аз от къде да знам господине!!!".
Егати случката викам си, аз ли нещо не съм в час?

Така че, от днес нататък съм се заклел повече да не стъпвам в пощата, докато не ги изпоуволнят онези дърти бабки от "Бай-тошово време".



Гласувай:
0



1. theladybird - :)
28.08.2009 20:04
Ама то не само в пощите, на доста места трябва да ги поуволнят. В повечето институции едни вечно ядосани лелки те гледат лошо и трябва да се чувстваш виновно, че си им прекъснал почивката. Ама имаче всичко знаят и могат, компетентни са по всички въпроси!
цитирай
2. ivantodorov83 - Ама аз не мога да разбера...
28.08.2009 20:10
... те изобщо имат ли работно време или са вечно в почивка.
цитирай
3. theladybird - :)
28.08.2009 20:21
Ааа имат имат... въпрос на гледна точка... да не мислиш, че подремването зад бюрото над чаша с кафе е лесна работа!
цитирай
4. анонимен - ami pomogni si
28.08.2009 21:21
Защо не цитираш пощенския клон?Пазиш ли ги или просто си съчинил приказчица?Докато не започнем да ги назоваваме с имената им няма да има резултат.Помогни си сам и Господ да ти помогне.Изтипосай г каж кои са.нека и други да разберат.А то май ние само мърморим и се оплакваме.
цитирай
5. ivantodorov83 - Интересува те кой е клона ли?
29.08.2009 09:08
Но там работят и някои свястни хора.
Проблемите идват от бабушкерите и то само от някои.
цитирай
Търсене

Архив