Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2009 12:34 - Не зная Едип, но ебах майка му :)
Автор: ivantodorov83 Категория: Други   
Прочетен: 4744 Коментари: 0 Гласове:
2



Жена на видима възраст около 30, едно дете, един мъж, една кола, една къща, една мечта - хубав живот, цялостен такъв, с щастливи моменти, и когато остареем да си живеем живота не за децата ни, а за нас - АЗ и ТИ.

Това е горе долу средностатистическа мечта на всяка средностатистическа жена в Америка. Или поне така ми каза Лора.

Ако сте се заблудили дa прочетете това заради заглавието и очаквате секс, съжалявам че ще ви разочаровам отново, тоя път ще е с много секс.

Бях в чужда страна, чужд език, чужди обичаи и много чужди жени. Беше лето 1998, беше топло, беше онова време когато всичко се натиска по плажове, ебе се в квартирите по морето, по дискотеките и някой дори на задната седалка на Москвича. Аз не бях никъде там, бях в малък град далеч от морето, високо в планината и само нормални семейства около мен. Голяма скука :((

Докато един ден не почнах да си предлагам услугите за косене на ливадите на всичките ми комшии, $5 и окосявам целия двор. Докато се потя под горещото слънце, лелките, бабките и мамчетата ме проверяват често, да не взема да се обезводня, да не би да съм огладнял, да не би дa ми се е приебало.. хмм това последното май аз си го мислех...

Свърших си задачките, прибрах торбите с окосената трева която миришеше просто божествено, нещо средно между рано сутрин след роса и късно вечер след секс. Прибрах косачката в гаража, поставих чувалчетата трева до кофите за боклук.

Появи се Лора, жената която ме беше наела тази сутрин.

Тя: "Андрей - влезни да се замиеш и да ти платя, ако имаш време за кафе направила съм цяла кана"

Влизам аз отидох в банята, измих нагрубелите ми длани, нежното лице.

Аз: "Готов съм за чашата кафе, ако офертата все още важи"

Тя: " Заповядай сладур, ако имаш нужда от повече захар......, а тук има и Brownies, да си възвърнеш силите..."

Аз: Благодаря

Пихме си кафето и си говорехме за пореден път, вече 8 седмици това се повтаря, тя ми е от редовните клиентки. Всяка събота, мъжът и Томас заминаваше с децата при майка му, да ги остави за уикенда, след това се връща и те двамата отиваха някъде сами, да поотпочинат от напрегнатата седмица. Между 7:00 и 8:00 аз косях тяхната ливада.

Пием си кафето до 8:30 и остава час докато Томас се върне от бабата.

Разговорите вървят много лесно, тя наистина е заитересована в това което й говоря, за моите философски виждания за живота, за нещата които съм видял и нещата които виждам в НЕЯ .

Първият път беше невероятен

Вече бях 3-та поредна седмица в уютната малка кухня, с меките диванчета, с хубавата музика от ранните години на 90-те.
Аз, Тя и 30-тина сантиметра помежду ни, и стъклена ниска масичка пред нас където са чашите кафе.

Тя: "Знаеш ли, Анди - много съм впечатлена от твоя дух, амбиция и разбирания за живота, просто не мога да си представя че си само на 17"

Аз: " Нервна усмивка?, леко засрамен ? отпивам малко от кафето

Тя: "Спомням си когато и аз бях малка как само момчета и любов ми бяха в главата, а не учене, следване в университети и квалификации в компютърни разни"

Аз: " Ами кой казва, че покрай всички тези неща не мисля за любов и момичета?"

Тя: "Имаш ли си приятелка?"

Аз: Не " Тукашните момичета нещо не ме харесват, не ми харесват чувството за хумор и си мислят, че съм читанка"

Тя: " Аз те харeсвам, ти си много забавен и ако бях малко по- млада бих те ИЗПАПКАЛА" - след което имаше усмивка, засмя се малко, и аз така.

Аз: "Ами, ти не си чак толкова голяма и сега,"

Тя: " ХА-ХА, закачливко" - и стана да отсервира чашите от кафе.

Станах аз и се подготвих да излизам, вече беше 9 и Томас щеше да е вкъщи всеки момент.

Почнах да си обличам суичера но с дългата коса и леко възбудения ми мозък се позагубих вътре и не мога да си намеря ръкавите, смешна работа. Когато усетих нейните нежни ръце да ми докосват пооголения стомах, и "да ми помагат да се облека"

Появиха се ръцете в ръкавите, главата изкочи. А тя беше срещу мен, а аз бях възбуден , и ми личеше.

Усмихна се и ме гледаше право в очите.

Тя: " Харесваш ли ме?"

Аз: "Ами, вече ще ми е трудно да кажа нещо различно от ДА", и леко засрамено погледнах на долу към анцуга, който се беше доста опънал.

Тя: " Ако бях по млада......"

Прекъснах я - " Ефекта върху мен, щеше да е същия и като сега, май доста лесно се възбуждам"


Бях облечен, отвън мъжът и паркираше пикапа, погледнахме се загадъчно и се отправих към гаража, да си прибера техниката.

Мина се цяла седмица от последната ни среща, обади се по телефона Лорчето и ми каза че тази седмица ще ходят в Лейк Тахо, и че мога да окося или събота или неделя и тя ще ми плати като се върнат.

Отивам в събота и привърших доста бързо, беше около 7 вечерта, слънцето беше залязло и аз се мотках из гаража.

Чух мотора на кола и вратата на гаража да се отваря. В Крайслер Ван-а беше само тя - усмихна ми се - " Здравей "

Томас го нямаше, нямаше и децата, оставила ги при бабата, щели да останат там през нощта и утре тя ще ги прибере, а тя се прибрала по рано щото имаше някакво дело за което трябваше да се подготвя и искала на спокойствие. Поне това е версията - официалната.

Приготвих се да излизам от двора, когато тя ми заяви че ако искам да намина по-късно ще е ОК, :)) нямало да си ляга по рано от 12.

Прибрах се вкъщи, ударих един душ, говорих с моите настойници и им казах че ще оправям компютъра на г-жа "MILF", че имала важни неща да печата за понеделник - това е официалната версия.

Отидох до входната врата към 9, носех си CD-та с OFFICE, WINDOWS, по работа съм тук.

Няма да забравя колко небрежно беше облечена, с меки спортни панталони и суичър от онези с циповете и беше доста разтворен, а под това беше с плътно винено червено боди. Мислех си само за опънатите меки панталони и стегнатите гърди през цялото време в което тя обикаляше дневната и нагласяваше щорите, обясняваше ми за Тахо и затова колко хубаво било и как децата се накефили, а тя е тичала по тях целия ден и се оптивала да ги ограничи до игра извън езерото. Мъжът и целия ден говорил по телефона и не и обърнал внимание на нея и на децата, и че ако е останала още един ден с него, щяла да вдигне луд скандал...............

Запали ароматизиращи свещи над камината и ми каза за новата книга, която си била купила от някаква бензиностанция. Книгата беше с заглавие "Men Are from Mars, Women Are from Venus" не знам кой беше автора но това не е важно.

Както обикаляше стаята така като лапе се хвърли на диванчето , скръсти крака и отвори книгата, след това ме помоли да седна до нея да ми прочете нещо което и харесало. Не помня какво беше точно и това не е важно чак толкова, но след това остави книгата и ми каза " Така се чувствам само когато си говоря с теб". И ме хвана за ръка. Погледнахме се и тя се приближи до мен. Стисна ме и ми прошепна " Мислила съм си за този момент вече месец и ме подлудява, знам, че е грях но просто знам че и ти ме чувстваш доста близка и можеш да споделиш много повече с мен от едно кафе"

В този момент сърцето ми щеше да изкочи от гърдите ми, бях се възбудил, беше ми топло, гледах я в черните очи и се съгласих, може да правим много повече.

В този момент почувствах нейните устни, ръцете и върху моите бедра, повдигащи се нагоре и докосвайки стомаха ми. В този момент можеше да полудея от превъзбуда.

Тя се отдръпна и свали нейния суичър, разкопчах си ризката, охлабих си колана. Целувахме се вече 10 минути и нямаше чувство преди този момент, което да ме подлудява толкова много, желанието ми за нея просто вече не можеше да се измерва в никакви астрономически мерки, просто я исках, а този път нещо ми казваше че и тя ме иска.....

Казах и да си свали бодито, исках да и видя голите гърди, толкова много съм фантазирал за тях. Тя се усмихна и с нежния си глас промълви едно закачливо " Така лииии "

Пред мен беше момента на истината, момента в който ставаш мъж или оставаш с детските мечти. Придърпах я до мен, и започнах да я целувам, по нежната кожа на шията, по гърдите - усещах как ръцете и търсеха нещо, не добре прикрито и почти разкъсало дънките ми. Усетих ръката и да го хваща и масажира бавно. Времето се забави и момента просто беше толкова дълъг, колкото ние му позволихме, вече не издържах и свалих дънките набързо, боксерките с тях. Останах в плен на нейните, ръце, устни, език... мечтата с която всяка сутрин ставах и отивах в банята да се освободя от напрежението, мечтата, която не ми даваше а си лягам "спокоен" се сбъдваше и беше в пъти по- добра от това което си бях представял.

В моите мечти не си представях ,че някой се радва толкова много на моя член, и го сипеше с комплименти но това добави до още по силното ми желание за нея.

Хванах я за стегнатото дупе и с няколко движения успях да го сваля мекия панталон, бикините и бяха много гладки, не знам каква материя но ми хареса, започнах да я докосвам нежно и усещах, че вече връщане назад няма. Ще правя секс за първи път с жена, истинска !!!

Легна тя на диванчето, и извади презерватив от един от шкафовете непосредствено до края на дивана.

Помогна ми да го нахлузя, че малко бях нервен, свали си бельото и ме придърпа до себе си. Бавно проникнах, господ май ми говореше нещо в тоя момент, но го шъшнах, тя го ОХ-на, и така 5 минути по-късно. Аз бях един от най-щастливите хора на планетата, а тя зачервена и задъхана повтаряше " Невероятно, Невероятно "

Това беше първият и последният път, не го правихме повече, не говорехме за това колко се харесвахме.

Аз просто бях момчето, което достави удоволствие на една жена в нужда.

Други има ли ?


Тагове:   майка,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив