Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2016 21:38 - Могат ли автомобилите да танцуват!?!?
Автор: lubima Категория: Регионални   
Прочетен: 1953 Коментари: 3 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За това колко безопасно и красиво може да се управлява автомобил, дори и на най-сложното покритие /лед/, разгледайте видеото, където инструктори от клуба "Екстрийм Драйв" танцуват танго върху лед!!!
Успоредното движение на автомобилите в непосредствена близост един от друг показват....ако вие наистина умеете да управлявате добре автомобил...но дори и най-хлъзгавия път няма да е страшен за вас))))Дори и в управлението на автомобили можем да открием романтика!!!
....а сега с мои думи)))....всъщнст останах без думи, когато гледах тези клипчета)))От известно време ми се налага да шофирам...и осъзнавам, че съм много далеч от тези виртуози, но гледайки ги си давам кураж, че скоро и аз ще се справям така плавно и красиво като тях)))е...не върху лед разбира се))))Може би като за начало няма да е зле да се откажа да натискам с все сила съединителя)))







Тагове:   красота,


Гласувай:
15



1. born - Красота и съвършенство !
08.02.2016 13:00
Красота и съвършенство !
цитирай
2. indiram - Здравей, Любима!
21.02.2016 23:12
...
Слушай добре! - От моя шофьорски опит да ти кажа, да се въздържаш от пируети и танга и други танци с колата на пътя!
Изправяла съм се с колата на 2 странични колела, на 2-те леви, такъв беше завоя, в който влезнах с много висока скорост, пълно безумие от днешна гледна точка, а в колата возех още 4-ма души. Онези, от колата зад мен, и те настръхнали...
(При наклонена кола, правилото - не знам отгде го знам: Дай газ, не набивай спирачки и не се паникьосвай - това направих. ... Има правила и при ледена ситуация - снежно, кишаво и хлъзгаво - питайте, ще ви каже някой)
...
Препоръчвам, всеки да спазва правилата за движение по пътищата и да не се прави на каскадьор!
Още, Ще стигне по-навреме, когато пътува умерено!
А, що се отнася до СЪЕДИНИТЕЛЯ? - по-честичко да го натискаш, или да практикуваш извън магистрала - и ще се научиш.
...
Поздрави!
цитирай
3. lubima - indiram, благодаря за съветите...
22.02.2016 12:01
indiram, благодаря за съветите))))....не съм изпадала в такива ситуации...не съм и любител на високите скорости)))в общи линии съм един доста дисциплиниран водач.../е като изключим хубавите думички, които редя, когато някой тарикат ми сече пътя;)...но това пък на кой ли не се случва)))/..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1973961
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930