Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2009 19:11 - Фиксна ли ишуто от вчера?
Автор: ivantodorov83 Категория: Забавление   
Прочетен: 1683 Коментари: 0 Гласове:
0



- Фиксна ли ишуто от вчера?
- Кое ишу?
- Ами дето ти го сенднах вчера заедно с рипорта и фийчър рикуестите.
- А-а-а-а..., ами рейсна проблем. Аз щото сендвам един рикуест и сървърът нали трябва да
ми ритърне риспонса и да си крейтне сешъна, а аз да рисийвна едно куки. Е да де, ама ми
ретърнва ерор риспонс и ми хинтва че обджекта не бил авейлъбъбъл.
- Ти сигурно си мисюзнал нещо по фреймуърка. Инишълайзваш ли правилно рикуест
- параметрите и рикуест фекчъриту? Да не си забравил да инебълнеш кукитата преди крейтването
на риспонс обджекта?
- Ами всичко е окей. Копнах икзампъла от хелпа и го модифайнъх малко да фитне на моя кейс.
- А-а-а ..., ама сигурно си забравил да инитнеш на кънекшъна пропъртитата дето се слагат в
контекст обджекта на фекчърито за да си инишиейтне правилно ес-ес-ел сешъна. Нали в
контекста се сетва кийстора за да си гетне сертификатите от него. Ексепшън ли ти рейсва или ти
ритърва инкоректна дейта?
- Ами направо фейлва с ексепшън и в стек трейса няма нищо. Поинтът е че ми ритърнва
инвалиден риспонс код. Няма го в доковете. Сърчвах в Гугъл за такова ишу, ама не намира
нищо.
- Ами го ахед. Нали знаеш за дедлайна? Гледай да го фикснеш асап, че трябва да се
- имплиментват сървисите по другия проджект.
- Окей, сега ша го дебъгвам ишуто. В краен случай ша декомпилирам сървиса и ша го
рисърчвам що фейлва.



Ето и как звучи на неподправен български:

- Оправи ли проблема от вчера?
- Кой проблем?
- Ами този, който ти пратих вчера заедно с рапорта и заявките за нови неща.
- А-а-а-а ..., ами изникна проблем. Аз щото пращам една зявка и сървъра нали трябва да ми
върне отговор и да си направи сесията, а аз да получа маркер. Е да де, ама ми връща грешка и
ми разправя, че обекта го нямало.
- Сигурно не правиш нещо както трябва в средата. Инициализираш ли правилно параметрите на
заявката и библиотеката? Да не си забравил да разрешиш маркерите преди създаването на
обекта за отговор?
- Ами всичко си е наред. Копнах примерчето от документацията и ги пипнах малко да е като за
моя случай.
- А-а-а ..., ама сигурно си забравил да нацъкаш параметрите на връзката дето се слагат в
контекстния обект на библиотеката за да се инициализира правилно SSL сесията? Нали в
контекста се казва мястото, от което да си гепи сертификатите? Изключение ли се получава или
ти връща некоректни данни?
- Ами направо се чупи с изключение и в стека няма никой. Лошото е, че ми връща невалиден
резултат. Няма го в документацията. Търсих в Гугъл за такъв проблем, ама не намира нищо.
- Ами давай натам. Нали знаеш за срока? Гледай да го оправиш колкото можеш по-бързо, че
трябва да се правят сервизите по другия проект.
- Добре, сега ще го изловя проблема. В краен случай ще декомпилирам сървъра и ще го гледам
що се чупи.




Тагове:   Вчера,   обджекта,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив