Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2010 22:37 - Мале мила, гриза винкел и ям паркет
Автор: ivantodorov83 Категория: Забавление   
Прочетен: 1332 Коментари: 0 Гласове:
1



Днеска трябваше да ходя да пазаря разни работи от Кауфланд и от Билла и после да купя някакакви Строителни материали от Бриколаж но реших първо да хапна. Стоплих си една порция Шкембе Чорба и я хапнах с две Люти чушки. Аз шкембе не мога да правя по принцип но четох едни книги с Готварски рецепти и се надъхах. Иначе голямо готвене падна, унищожих половината Мебели в къщи. Утре на закуска мисля да хапна едно Мюсли за отслабване че много съм нашишкавял напоследък. От тая 90 дневна диетами се иска Да откажем цигарите ама само да не ми излязат Пъпки, ама няма нищо де ще ползвам Крем за лице и Хума. Следобеда мислех да седна да поиграя малко на компа ама се чудих на какво точно. Имам най-различни игри - Игри за коли, Пъзели игри, Барби игри за момичета, Игри стрелба и най-забавната - Кънтър страйк. Както винаги Времето Август не е от най-приятните. Голяма жега браточки.Купихме си климатик от Техномаркет европа и сега ми е много рахат. Лежа си само в хола на хладно и пия Минерална водаГорна баня. Ми то аз по едно време мислех да си купувам самолетни билети и да отпрашвам за северния полюс. И пускам аз на 16-та Програма и какво да видя, дават Руски песни. Ние в нашата Фирма такива работи не слушаме, носим Златни синджири, слушаме чалга и пием Уиски. Ей ся що нямам един Usb кабел да мога да си пусна Телевизия онлайн на Лаптопа втора употреба. На Зеленчуковата борса имам един приятел Негър, той обеща че ще ми направи Вуду кукла и ще и даде да си Изтегли късметче.
   


Тагове:   паркет,   Мила,   мале,   винкел,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив