Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2009 12:26 - Мъж без крайници шашка света
Автор: ivantodorov83 Категория: Други   
Прочетен: 673 Коментари: 0 Гласове:
0



26-годишният австралиец Ник Вуйчич има само торс и глава, но за него това са подробности.

image

Ник се появил на бял свят без крайници. Има само един малък израстък вместо ляв крак, който му помага да балансира.

"Наричам го пилешкото бутче. Без него съм загубен. Когато съм във водата, не потъвам, благодарение на това, че 80 на сто от тялото ми се състои от бели дробове, а бутчето използвам като перка ", шегува се Ник.

Родил се в семейството на ревностни християни в Мелбърн. Нещастието обаче нито за миг не разколебало вярата им. Недъгът на сина им няма медицинско обяснение - рядката аномалия се нарича фокомелия.

Възпитавали го като всяко нормално дете - още на 18 месеца баща му, който е компютърен програмист, го вкарал в басейна и оттогава насам Ник е влюбен във водата. Пак заради татко си започнал да работи на компютър още на 6-годишна възраст. Майка му - медицинска сестра, пък изработила специално приспособление, с което да държи химикалка.
Семейство Вуйчич даже записали сина си в нормално училище, въпреки опасенията от подигравки. Ник се придвижвал с електрическа инвалидна количка и бил придружаван от помощници. Уви, съвсем скоро страховете на родителите му се сбъднали. Заради тормоза на останалите деца на 8-годишна възраст той изпаднал в дълбока депресия, а на 10 опитал да се самоубие, като се удави в банята.

"Бях стигнал до ръба. Мразех Бог за това, което ми е сторил, и бях ужасен от бъдещето", споделя Ник. Тогава разбрал, че е роден да дава пример на хората. "Осъзнах, че Господ ме е създал такъв, за да давам надежда на останалите. Ако успея да окуража поне един човек, значи си е заслужавало", казва той.

Днес Ник Вуйчич се е превърнал в символ на триумфа на човешките възможности и е известен евангелистки проповедник. Обиколил е над 24 държави и е говорил пред повече от 110 000 души. Негови клипове са едни от най-гледаните в YouTube. Казват, че усмивката му може да зарази и най-големия песимист. Затова не е странно, че вече няколко пъти е получавал предложения за брак. Ник обаче признава, че все още не е намерил точното момиче.

В свободното си време обожава да разпуска с плуване, футбол и голф. Лют фен е на английската Висша лига. Сред най-добрите му приятели е сърфинг инструкторката Бетъни Хамилтън от Хавай, чиято лява ръка била отхапана от акула още на 12-годишна възраст.



Тагове:   мъж,   шашка,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив