Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2009 21:01 - Писмо от Хитлер
Автор: ivantodorov83 Категория: Забавление   
Прочетен: 948 Коментари: 0 Гласове:
3



Здравейте българи,
пиша ви от Аржентина. Вече и там имаме интернет. Тази страна наистина е прекрасна, жалко че като бях по-млад не можах да стигна до нея.

Посещавал съм вашата хубава страна, някъде към 40-те години на миналия век. Добре че ме пуснахте да влезна, иначе сега нямаше да ви има за да ви пиша. Жалко, че същото не мога да кажа за гърците, но те сами са си виновни.

Не сте разбрали, защото не съм ви и казал, но аз се укривам от много време в Аржентина. Тези от Дискавъри бяха писали за мен, че съм още жив. Е как нема да съм жив, като още никой не ме е убивал. Убиха някакъв невинен селянин, който приличал на мен, само по това, че има мустаци, точно в средата като моите. За това моя съвет е да се бръснете. Ако се бръснете няма да ви заподозрят. Все пак разбиам, че тогава не е имало Gillete, а с ножа винаги беше гадно. Е, аз за това не се и бръснех.

Та, да не се отклоняваме от темата. Аз много ви харесвам като народ: малки сте, но сте хитри, винаги сте на страната на по силните. Така беше по времето на Втората Световна Война, когато бяхте с нас, германците. После бяхте с Русия, а нас меко казано ни заебахте. А сега да ви питам, какво правите с тези американци. Така съжалявам, че се намесиха в моята война и спомогнаха за падението ми. Но, всичко се връща, да знаете.

Имам една молба към вас. При вас има един човек, с който много си приличаме. Моля ако можете да ме свържете с него. Много е важно за по нататъшното ни сътрудничество, защото този човек ще е моя последовател. Казва се Волен Сидеров. Симпатяга. Гледах един запис как говореше, ами той направо ви изпиваше мозъка бе. Егати човека, тоя ако беше по моето време, щеше да убеди французите да се гръмнат, а не да водят безсмислена война. Даже се чудя, защо всички не гласуваха за него. Така и така сте на дъното, той ви кара да вървите само нагоре. Моля ви се, свържете ме наистина с него. Пишете тук, а аз ще прочета.

Между другото чудили ли сте се откъде знам толкова добре български. А ми по времето на Втората Световна, когато се опитвах да убедя цар Борис да ми дава повече евреи и войници, аз направо го научих езика. Този човек беше много упорит. Не искаше и не искаше и това е. Губих толкова време да ми превеждат преводачите, че накрая сам заговорих български. Тъкмо вече щях да го убедя да ми даде това, което искам и той човека умря. Голям държавник беше и жалко, че онзи темерутин сина му, не е взел нищо от него, освен прическата му. И да знаете, ако некой ви казва вервайте му, не му вервайте вече. Те хората вярваха и на мене, щото ги убеждавах и нали виждате какво стана. Стана това, че сега ям някаква аржентинска пумия: нещо средно между компот, лазаня и спагети. Но без да има вътре спагети. Просто така изглежда

Та, понеже тука интернета ми е скъп, а тия марки дето вървеха едно време вече не вървят, ще трябва да ставам. Но, да знаете, ще се върна и ако не видите мен, ще видите моя наследник какво ще направи. Стига да ме свържете с него. Вервайте ми, той ще ви оправи

Поздрави: Адолф Хитлер


Тагове:   хитлер,   Аржентина,   писмо,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

Архив